UKK

Jäsenyys

Maksukysymyksiä

Tekniset asiat

  • Tiettyjä painikkeita klikatessani ei tapahdu mitään?

    Jotta Upperty.fi toimisi oikein niin selaimessasi pitäisi olla javascript aktivoituna. Voi myös olla että käytät vanhaa selainta, erityisesti jos käytät vanhempaa versiota Internet Explorer-selaimesta.

  • Käytättekö evästeitä?

    Kyllä, evästeet ovat käytössä jotta ostosten teko sivuilla onnistuu. Lisätietoa evästeiden käytöstä löydät täältä.

  • En ole saanut tilausvahvistusta, mikä on vialla?

    Olet todennäköisesti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin kun liityit jäseneksi. Tarkistaisitko asian vielä kerran. Joissakin sähköpostiohjelmissa tilausvahvistus voi myös joutua roskapostiin.

  • En pääse kirjautumaan sisään. Mitä voin tehdä?

    Jos saat virheilmoituksen virheellisistä kirjautumistiedoista niin voit tilata uuden salasanan kirjautumiskentän vierestä löytyvän painikkeen kautta. Voi myös olla että et ole hyväksynyt evästeiden käyttöä. Evästeet täytyy aktivoida jotta Upperty.fi toimisi oikein.

Tilauskysymyksiä

  • Miten lahjakortti toimii?

    Meillä on eri arvoisia lahjakortteja. Arvot ovat: 25 euroa, 50 euroa, 75 euroa ja 100 euroa. Voit lukea lisää lahjakortin käyttämisestä täältä.

  • Miten torjutte huijauksia?

    Uppert.fi tallentaa kaikki IP-osoitteet joista on tehty tilauksia. Kaikki huijaukset ilmoitetaan poliisille.

  • Kuinka teen tilauksen?

    Lue lisää tilauksen tekemisestä Upperty.fi:stä sivulta "Näin tilaat"

  • Voinko perua tilaukseni?

    Riippuu siitä miten nopeasti otat yhteyttä meihin sillä pakkaamme tilauksesi heti kun tilaus on tehty. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin he auttavat sinua.

  • Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

    Toistaiseksi tämä ei onnistu. Autamme sinua kuitenkin mielellämme sähköpostitse tekemään tilauksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin he neuvovat sinua!

  • Miten tilausvahvistus toimii?

    Kun olet tehnyt tilauksen niin lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiin. Katsothan huolellisesti että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein. Tilausvahvistuksesta näet kaikki tilaukseesi liittyvät tiedot. Näet tilauksesi myös jäsensivuilta.

  • Mikä on tilaustuote?

    Jotta voimme tarjota laajan valikoiman tuotteita ja kokoja, on meillä tilaustuotteita. Tämän ansiosta voit tilata harvinaisempia tuotteita ja kokoja, vaikka meillä ei olisikaan niitä juuri sillä hetkellä varastossa. Nämä koot on merkitty tähdellä*. Seuraa normaalia tilausprosessia ja maksa tuotteet kuten tavallisesti. Kun tilauksesi on tehty niin tilaamme tuotteen sinulle. Heti, kun tuote saapuu meille, niin lähetämme sen sinulle. Toimitus tapahtuu yleensä 5-15 arkipäivän kuluessa. Jos tilauksessasi on sekä tilaustuotteita että varastotuotteita, voit kassalla valita haluatko kaikki tuotteet yhtä aikaa vai erillisissä lähetyksissä. Tilausvahvistuksesta näet kaikki tilauksen tuotteet, olivatpa ne sitten tilaustuotteita tai varastossa olevia tuotteita.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluun jos sinulla on kysymyksiä koskien tilaustuotetta.

Toimituskysymyksiä

Tuotteemme

  • Saatteko useita saman mallin tuotteita jos ne loppuvat varastosta?

    Jos tuote kuuluu perusmallistoon niin useimmiten voimme saada useampia saman mallin tuotteita. Jos tuote taas kuuluu sesonkimallistoon voi tämä olla hankalampaa. Teemme kuitenkin parhaamme, jotta meillä olisi varastossa kaikkia malleja ja kaikissa ko’oissa. Jos jotain tuotetta puuttuu niin ota meihin yhteyttä.

  • Tuleeko teille useampia tuotemerkkejä?

    Meille tulee jatkuvasti uusia mielenkiintoisia merkkejä. Jos haluat saada tietoa näistä niin voit tilata uutiskirjeemme sivun alalaidasta. Jos sinulla on toivomuksia joistakin tuotemerkeistä niin voit lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme.

  • Myyttekö aitoja tuotteita?

    Kaikki tuotteemme ovat luonnollisesti 100% aitoja! Vaatteet ostetaan suoraan valmistajalta tai valmistajan jälleenmyyjältä.

Vaihdot